Det verkar som att du använder en gammal webbläsare, det kan göra att allt inte fungerar eller ser ut som det borde.

 

Vår filosofi.

NK – en scen för samtiden.

Valentinoväska och solglasögon från NK.

TRENDLEDANDE, INSPIRERANDE OCH STILFULLT.

Dessa tre ord bildar en gemensam kompass mot vårt mål. De ska genomsyra såväl NK-varumärket som upplevelsen i varuhuset. Vi vill att alla som besöker oss ska uppleva detta i vår miljö, sortiment, service och kommunikation. De erfarenheter som vi samlat under drygt 100 år ger oss en stabil grund att bygga vidare på.
Först med det senaste på NK.

OFTA FÖRST MED DET SENASTE.

Vi lägger stor vikt vid att lyfta fram nya trender och vara en scen för lanseringar och premiärer. Och då inte bara inte bara inom mode – till exempel var det vi som först introducerade djupfrysta grönsaker, Barbiedockan, jeans och cd-skivor för svenskarna. På senare tid har vi bjudit på flera unika lanseringar av smycken, parfymer, accessoarer och signeringar med stora artister. Nya varor och produkter som baseras på nya vanor har alltid varit en del av vårt sortiment. Så ska det även fortsätta att vara.
Swedish Taste på NK.

SPJUTSPETSSORTIMENT.

Det är spjutspetsprodukterna som särskiljer oss från andra varuhus. Det kan vara en produkt som är trendig eller ett exklusivt varumärke. Däremot behöver det inte alltid vara de dyraste produkterna. Godsaken NK Mint är ett exempel på spjutspetsprodukt. Det kan handla om unik service som specialister inom underkläder, skräddat eller servicekoncept som NK Personal Shopping. Det utvalda sortimentet anpassas efter våra kunders behov.


”Vi lägger stor vikt vid att lyfta fram nya trender
och vara en scen för lanseringar och premiärer.”

NK Burberry.

HELTÄCKANDE KVALITETSUTBUD.

Vi arbetar för att varuhusen som helhet ska ha ett heltäckande utbud inom områden som mode, accessoarer, inredning och mat. Varorna kompletteras med tjänster som exempelvis skrädderi, skomakare, caféer och restauranger. På så sätt är det också en naturlig träffpunkt i staden.
NK:s logga.

SAMSTÄMMIGHET.

All kommunikation i varuhuset, från informationstavlor till kassakvitton och emballage är enhetligt utformad. Den harmoniska samverkan mellan avdelningarna ska skapa en behaglig och gemensam miljö. Inom ramen för NK:s gemenskap ges dock stora möjligheter till originalitet. Varje avdelning har sin egen personlighet.
Gåva från NK.

ETT TRYGGT KÖP.

Våra kunder ska känna att de får värde för sina pengar och att de blir rättvist behandlade, därför har alla våra avdelningar 30 dagars öppet köp. Avdelningarna delar även en rad gemensamma servicefunktioner, så som taxfreeförsäljning, kundtjänst och informationsdisk. Detta stärker varuhuskänslan.